06.05.2022
П - 31
Методика трудового навчання з практикумом
Тема. Конструювання рухомих моделей із паперу і картону
1. Виготовити рухому іграшку за власним задумом.(тільки для тих, хто не виконав)
05.05.2022
П - 31
Методика навчання предмета ЯДС
Тема. Складання авторської
програми.
1. Ознайомитися з програмою для ЗЗСО, розробленою під керівництвом О. Я. Савчеко
2. Ознайомитися з програмою для ЗЗСО, розробленою під керівництвом Р.Б. Шияна
3. Готуємося до семестрового екзамену (дата екзамену 16.05)
02.05.2022
П - 31
Основи початкового курсу природознавства з методикою
Тема. Позаурочна та позакласна робота з природознавства.
1. Підготувати розробку позакласного або позаурочного заходу з природознавства.
29.04.2022
П - 31
Методика трудового навчання
Тема. Конструювання рухомих
моделей із паперу і картону
1. Виготовити рухому іграшку за власним задумом.
28.04.2022
П - 31
Методика навчання предмета ЯДС
Тема. Освітня програма закладу загальної середньої освіти: алгоритм та методика
розроблення.
1. Опрацювати теоретичний матеріал
2. Виконати тести
25.04.2022
П - 31
Основи початкового курсу природознавства
Тема. Позаурочна та позакласна робота з природознавства.
1. Опрацювати теоретичний матеріал
22.04.2022
П - 31
Методика трудового навчання
Тема. Паперопластика в художньому конструюванні
1. Виготовити виріб в техніці паперопластика (за власним задумом)
21.04.2022
П - 31
Методика навчання предмета ЯДС
Тема. Домашнє завдання як
форма самостійної роботи учнів.
1. Опрацювати теоретичний матеріал
18.04.2022
П- 31
Основи початкового курсу природознавства
Тема. Засоби навчання природознавства.
1. Підготувати фрагмент уроку ЯДС використовуючи засоби навчання природознавства
15.04.2022
П - 31
Методика трудового навчання
1. Продовжуємо працювати в техніці квілінг
14.04.2022
П - 31
Методика навчання предмета ЯДС
Тема. Загальні питання
оцінювання освітніх результатів молодших школярів ІІ циклу навчання.
1. Опрацювати теоретичний матеріал
11.04.2022
П - 31
Основи початкового курсу природознавства
Тема. Засоби навчання природознавства.
1. Опрацювати теоретичний матеріал
08.04.2022
П - 31
Методика трудового навчання
1. Виготовити виріб за власним задумом в техніці квілінг.
07.04.2022
П - 31
Методика навчання предмета ЯДС
Тема. Реалізація права
вчителя початкових класів на академічну свободу.
1. Опрацювати теоретичний матеріал.
2. Питання до екзамену
04.04.2022
П - 31
Основи початкового курсу природознавства
1. Підготуйте 3 інтерактивні вправи, які можно використати на уроках ЯДС
01.04.2022
П - 31
Методика трудового навчання з практикумом
1.Виготовити орнаментальну або знакову композицію в техніці аплікація (за власним вибором)
31.03.2022
П -31
Методика навчання предмета ЯДС
Тема. Сучасний підручник як засіб побудови процесу навчання.
1. Опрацювати теоретичний матеріал.
2. Підготуйте фрагмент уроку з використанням метапредметних результатів та інтерактивних вправ.
28.03.2022
П - 31
Основи початкового курсу природознавства з методикою
Тема. Технології навчання природознавству.
1. Опрацювати теоретичний матеріал.
Ф -41
Основи педагогічної майстерності
1. Опрацювати теоретичний матеріал
2. Виконати тести
25.03.2022
П - 31
Методика трудового навчання з практикумом
1. Повторіть теоретичний матеріал про обробку паперу та картону.
2. Сиворіть будь-який виріб (на власний вибір) технікою оригамі.
3. Виготовити силуетну витинанку.
24.03.2022
П - 41
Основи інклюзивної освіти
1. Опрацювати теоретичний матеріал (останні 3 теми)
П-31
Методика навчання предмета ЯДС
1. Опрацювати теоретичний матеріал
21.03.2022
П - 31
Основи початкового курсу природознавства з методикою
Тема. Форми організації процесу навчання природознавства.
1. Опрацювати теоретичний матеріал
Ф - 41
Основи педагогічної майстерності
Тема. Педагогічний такт вчителя
1. Опрацювати теоретичний матеріал
18.03.2022
П -31
Методика трудового навчання з практикумом
Тема. Методика вивчення
елементів графічної грамоти
1. Опрацювати конспект
17.03.2022
П - 41
Основи інклюзивної освіти
Тема. Індивідуальний навчальний план та його складові
1. Опрацювати конспек
П - 31
Методика навчання предмета ЯДС
Тема. Методика навчання
школярів правил дорожнього руху. Формування правил безпечної поведінки в
природному і соціальному середовищі.
1. Опрацювати конспект
14.03.2022
П- 31
Основи початкового курсу природознавства
Тема. Методи та прийоми навчання природознавства.
Повторити методи та прийоми навчання в тому числі інтерактивні (опрацьовували на ЯДС)
Ф -41
Основи педагогічної майстерності
Тема. Педагогічне спілкування
Підготуйте правила онлайн - спілкування
07.02.2022
П- 31
Шановні студенти!
Підготуйтеся до семінарського заняття з основ початкового курсу природознавства з методикою на 07.02.2022р.
1. Питання до семінарського заняття:
Процес навчання.
Характеристика його компонентів.
Структура процесу навчання.
Загальна характеристика учіння.
Діяльність учителя у процесі
навчання.
2) Склаcти словник термінів до теми
семінарського заняття
(навчальний процес;
навчання; освіта;
викладання; учіння;
знання, уміння,
навички; принципи
навчання; форми і
методи навчання;
контроль, оцінювання).
24.01.2022
П - 31
Основи початкового курсу природознавства з методикою
Тема. Методика навчання природознавства у початковій школі як навчальна дисципліна.
1. Написати конспект уроку з інтегрованого курсу ЯДС для 1-2 класу на тему за власним вибором (використовуючи підручник)
21.01.2022
П - 31
Методика трудового навчання з практикумом
Тема. Технічне моделювання та конструювання.
1. Виготовити аплікацію - мозаїку (за власним вибором)
2. Створити технологічну картку до даної аплікації.
20.01.2022
П - 41
Основи інклюзивної освіти
Тема. Спеціальна освіта в Україні та модернізація
освітньої галузі
1. Опрацювати конспект
2. Дайте відповіді на запитання
1. Дайте
характеристику вертикальній та горизонтальній структурі спеціальної освіти
в Україні.
2. Охарактеризуйте особливості спеціальної освіти в Україні.
3.Порівняйте навчання у «звичайному»
та «інклюзивному» закладі загальної середньої освіти.
П - 31
ЯДС
Тема. Формування цілісної
картини світу, екологічних понять у молодших школярів на уроках «Я досліджую
світ»
1. Опрацювати конспект
2. Дайте відповіді на запитання
2. У чому полягає суть методичних принципів світоглядної освіти, за Р. Ардишевським?
3. Яка роль інтеграції змісту курсу «Я досліджую світ» у формуванні цілісної картини світу?
4. Які основні напрями формування у молодших школярів цілісної картини світу?
5. Що може зробити вчитель для підвищення інтеграційних можливостей курсу?
Немає коментарів:
Дописати коментар